vad ska man skriva här då?

god morgon, väldigt trött är jag nu... vi hinner ju inte sova något på nätterna, och det är inte bra!

i går var det ju em deltävling 11 och det gick väll inte så bra men inte dåligt heller, låg bra till i första heatet och så missade jag lite, andra heatet gick mitt baknav sönder så jag krashade, inte skönt, tredje heatet däremot gick bättre, fick ett bra varv och det kändes bra, bara se och lära nu första året som elit utomlands.

sen på kvällen blev det lite dirt och street, och så avslutade vi kvällen/natten med att tatuera, mycket trevligt!

i dag så börjar deltävling 12 klockan 4, så ska väll vila fram tills dess, sedan så blir det dirt och sen fest med alla bmxare, trevligt värre de me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0