å vilken härlig dag......

en sådan dag, en dag fylld av njutbara stunder, och även vissa regnskurar, men sånt får man ta...

började dagen med lite fortsatt städning av rummet, hade ju garderobsrensning i går, sedan en cola med rille och sen hem och chillade, kastade lite amerikans fotboll också, sen blev det lunch, blev en chinabuffe, var länge sedan och fint satt de asså! sedan blev det till att fortsätta städa och fixa, träffade mackan en snabbis också, tiden går fort när man har kul..... eller? middagen blev hos mormor och morfar tillsammans med mamma och gordon, som följdes av ett kalsongbad i steninge, pissljummet vatten så det var skönt, simmade en liten sväng och det var riktigt skönt, gordon bjöd på lite vackra vattenkonster i form av 3/4 bakotvolt och ett fint magplask! och i dag kom min lilla kattis hem från ridlägret så jag åkte förbi henne en sväng nu på kvällen, stackarn var helt förstörd och jättetrött, men hon va fin ändå! sen fick gordon och jag för oss att åka longboard ner för stationsbacken i märsta, så då gjorde vi det och det var fett kul och sjukt awezome, borde provas!!!

nu ska jag sussa för det kommer ju en dag i morgon också... eller?

Kommentarer
Postat av: Natta

tror jag såg er haha :)

2010-07-01 @ 14:13:08
URL: http://natalienygard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0