mammi

i dag har det vart en kanondag, vaknade bredvid min lilla babe, sedan åkte mamma och jag till sthlm och shoppade och hade det mysigt, köpte med oss subway och satt i kungsan och åt, jordgubbar till efterrätt, riktigt gott! jag fick en skjorta och en tröjja av mamma, tänkte ha skjortan på midsommar, och hon köpte en klänning och lite för pengarna hon fick av mig efter en av svenska cupen deltävlingarna i märsta, den var riktigt fin, såg skitskön ut! sen har jag vart i björnsan me johan och cyklat lite, körde av en kedja, igen.... men annars gick de fint! och nu ska ja sussa så att jag orkar morgondagen, ska till hallstavik och cykla, kommer hem på tisdag kväll, hjälp jag kommer dö i den lilla hålan.... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0