nice day

god kväll, inte haft tid i dag...  i går kväll så åkte jag till farmnor och sydde lite, hade det mysigt och sov även där, i morse bar det av till kista, var planerat uppsala men dåligt väder satte stopp, men kista är nice de me, vi gick och tittade en massa och sen skulle vi fixa min ring jag fick av henne i studentpressent, blev en verry nice klackring i silver och sen blev det ett halsband i samma modell som ett armband jag har, riktigt snyggt, enligt mig!
tack för en kanondag farmor!

kvällen har bjudit på basket med rille och gordon och nu ligger jag i sängen med kattis och ska kolla film, blir till att kolla på tvshack.net där finns ju det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0