vad har hänt?

ja de kan man undra sig, inte ar jag bloggat i alla fall...

i måndags och tisdags var jag i hallstavik med bmx-klubben och cyklade, vi skulle tälta och självklart tänker ju jag, nej de e ju sommar, inte behöver man sovsäck eller nått, räcker med en luftmadrass... och det blev den värsta natten jag vart med om, inte kul.... slutade med att jag släpade in min luftmadrass i ett omklädningsrum och låg och kramade ett element haha

i går så vart det militerhinderbana med sebbe och johan, sen bad och steek, och sen fick johan och jag för oss att köra night session i björns, så kom dit 10 och var hemma halv 2 typ, sjukt skönt att cykla på natten men synd att min balans inte funkar så bra så givetvis skrotade man ju lite halvhårt å har nu lite svårt att gå, väldigt oskönt!

i dag ska jag ta det lugnt, kanske en sväng förbi bmx-banan, e ju trots allt sm nästa helg, kanske ska börja träna lite?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0