god morgon världen!

godagens kära folk, efter 2 dagar med underbart väder och finfina aktiviteter börjar det nu mulna på och aktiviteterna börjar dö ut.. kanske bara ska ta det lugnt i dag, kan vara bra det med.

en liten raport från gårdagen, var ju på utflykt i hammarby sjöstad, en mycket trevlig utflykt blev det, hammarby-backen precis utanför fönstret och en väldigt trevlig stund, tyärr missade jag tåget hem så fick sitta och vänta 30 min, men det var det värt, höhö.

sedan så blev det kc med mackan, emma å angelica, draget var sådär, men det var trevligt i alla fall. kom fram nån tjej jag kände så väl igen, och hon viste tydligen vem jag var, hon hade träffat mej när jag var 2-3 år och tagit hand om mej i sandlådan? de sjuka var att hon visste precis vadjag hette och massa sånt... lite småläskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0