Life is now

hade prov i morse, gick helt okej, sen vart det lite chill med fredrik, trevligt trevligt. sen tog jag tåget tillbaka till märsta för att möta farmor och bjuda henne på lunch på china-resturaurangen, en mycket trevlig och över förväntan glad lunch, skönt att se henne må så bra trotts allt, hon tar det så rätt, minns honom istället för att sörja honom, stolt över dig farmor!

sen åkte mammsen, jag, gordon och ludde till uppsala igen, mamma och jag för att leta efter nått jag önskar mig i studentpresent, och gordon och ludde för att träffa nå brudar...... ojjdå grabbar!

sen tog mamma och jag en sväng till barkaby för att kameran hon skulle köpa var slut i uppsala, men de var trevligt de me... haha

nu ska jag äta lite och sen upp till emma och mackan, och nu vet ni allt om min dag, yeee!

årets första tävling i morn å dra å bada va jag ska köra skiten ur alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0