Long drive

jag kan ju säga som så att en morgon med Ms X var ju inte helt fel, den söta rackarn kom med frallor i morse, you made my day! sen blev det köra bil till malmö, kan va onajs, rätt segt också, nu insåg jag verkligen hur tråkigt det är.... stackars föräldrar som skjutsar sina barn överallt... höhö! han i alla fall ner och träna en skvätt på banan, vill inte vara taskig men det är bland de tråkigaste banorna jag kört på, illa malmö!

kvällen bjöd på en fika på donken med robbin, trevligt och mycket skitsnack.... vi killar kan också snacka skit! och nu ligger jag i sängen och ska sussa, försöka samla lite motivation till morgondagen, vart man nu ska hitta den..... höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0