Svenska cupen 1 - Malmö

I dag var det första svenska cupen för året, riktigt kul var det att köra, hade en rätt pissig dag, hittade inte flytet i åkningen och så, men men, en hel del andra saker runt omkring som gjorde mig rätt irriterad! men men när man inte har flytet så får man ta till sina muskler som man kämpat så hårt för under vinter, så jag löste vinnsten ändå, så totalt sätt en helt okej dag, efter tävlingen bjöd jag mamma på chinamat och sedan tog jag en liten sväng med kameran på stan. kommer bilder strax. ska snart sova och ladda inför morgondagen, då ska de bli åka av igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för kamera??

2010-05-30 @ 14:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0