vad på G

ojojoj nu händer det grejer måste jag säga...! håller på att sy en höst/vinterjacka, hoppas den blir bra haha! sen planeras flytten till norge för fullt, eller flytt och flytt, blir mer en lång semester haha, det är ju inför vm i köpenhamn nästa år, så ska johan och jag bo i noprge tills dess för att få lite bättre träning och förutsättningar, tyvärr måste jag säga att svensk bmx är bara skit! så vi får gå vår egen väg istället, känns jättejobbigt att behöva lämna allt här hemma men allt det viktiga för mig jag lämnar kommer finnas kvar när jag kommer hem, förhoppningsvis haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågan är ju inte vad Svensk BMX har gjort för DIG ?

Utan vad har DU gjort för Svensk BMX !

2010-10-07 @ 21:57:06
Postat av: Anonym

Vad gör DU för att sporten ska bli bättre då??

2010-10-09 @ 20:32:42
Postat av: filip himself

jadu, den som komenterat detta har ju verkligen ingen koll på bmx, jag har vart med inom bmx i ganska så många år och fått sverige att synas internationellt och även i tv i sverige, är en förebild för fruktansvärt många unga cyklister, men tyvärr får man inget gensvar i form av hjäp till högre nivåer, varken från klubb eller landslag, så på grund av detta har vi tagit eget initiativ och flyttar till norge för bättre förutsättningar!

2010-10-09 @ 22:28:39
Postat av: Allen

Helt rätt fille.. Good Luck!

2010-10-09 @ 23:22:27
Postat av: Vilka jävla muppar

Jävla muppar som går på den enda killen i svensk bmx som har åstakommit något internationellt. Tragiskt att ni ens går på honom... Muppar

2010-10-09 @ 23:27:49
Postat av: Anonym

det kanske är så att man måste ta tag i saker själv och inte bara få å ha allting av andra...bmx är väl inte så stort i sverige och det verkar ju inte finnas något landslag? eller?

2010-10-12 @ 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0