7de raka

i dag var det deltävling 7 i svenska cupen, är riktigt hostig och mår inte bra, rullade bara runt i kvalheaten och var nästan säker att missa pallen men i finalen fick ja på en rätt okej start å sen bar det av mot vinnst, hade lovat min mor att om jag vann i dag skulle jag bjuda henne på restaurang, så vi for in till ängelholm och gick och letade, hittade en som verkade bra men dom var så sjukt sega så vi gick vidare, där var dom betydligt snabbare men maten var inte den fräshaste, mamma beställde kebabtallrik å fick nått med massa fett på bara, sen när började det vara fett på kebab? sen fick hon en kycklingtallrik istället som bestod av kycklingtärningar i form av fett, så blev ingen mat för henne, jag fick däremot i mig en entrecot som inte var allt för fräsch den heller, så jag klagade vidare, äckligt ställe måste jag säga, synd att ja inte kommer ihåg namnet så ja kunde varna er haha! vi mötte några andra bmxare som kom in när jag stod och klagade så dom gick därifrån och valde förhoppningsvis något bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0