Nya Trenden

till nästa år kör ja ju inte i nått "team" som vissa kallar de, ja kör för mej själv å mina sponsorer. å än så länge har ja inte nått märke med race-kläder, så ja hade en liten fundering på å skapa lite fassion inom bmx-racing. typ finbyxor, skjorta å slips:D haha nejdå, men ja tänkte köra i DC-jeans, DC som är en av mina största sponsorer, ja tror nog tillåme dom e störst, ja säger bara de asså, DC e de skönaste å stekigaste märket man kan ha;) Bara snygga och bra kläder å skor.

tröjja vet ja inte än, har lite alternativ, antingen en träningströjja från shimano, enfärgad me så lite loggor som möjligt, väldigt stilrent, eller en tight träningströjja me en DC t-shirt över, tror de kan bli rätt snyggt, lite street-fassion. DC har ju även långärmade t-shirtar men tror inte de e så skönt att köra i, kommer klibba nå grymmt på kroppen när man blir svättig. så jag tror nog att man måste ha nånting under.

sen tänkte jag köra i en mattsvart BELL-Hjälm, väldigt stilrent, inte massa onödiga motiv, haha ja har alltid velat köra i en helsvart eller helvit hjälm:)

så här hoppas ja min outfit blir:





typ nått liknande,

å åkande på en vit GT ultrabox.

med Shimano delar å fetaste chrom-fälgarna:D

så ja säger bara........ DC Jeans!

å sen säger ja....... Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0