Typ Tisdag

Shenahejjsan, just kommit ut ur duschen. ska ta å klä på mej snart å sen så blire film, vilken film de blir ver ja inte än, hoppas på någon bra:)

Har vart en rätt skön dag, eller kanske inte. På gymmet i morse var de kaosat mycke folk, de totalsög. å sen inga lektioner före idrotten, vi hade simmning på fyrishov i dag:) ja kan ju säga att jag är som fisken i vattnet lixom;) sen vart de till å göra de roliga man gör i ett badhus, hoppa från tramponinerna å göra skööna flippar:) fick faktist till en å annan duglig:P dubbel frontflip satte ja najs iaf:P

Hittade liter sommarminnen i en mapp:)

Gordon(brodern min) och jag i Uppsala (Stadsparken)

Jag 2a på summer-race i ängelholm

Oliver, Mathias, Moa å jag bygger fetaste sandslottet på en finfin strand i ängelholm:)

Jag på en klippa i kungsbacka som tydligen kallas tallen:D Sjukt högt var de iallafall:P

Ska kila, Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0