god jul

dagen började me å åka å hälsa på farfar, va lite orolig om han skulle känna igen oss eller ej, men de gjorde han, å han vart riktigt glad när vi kom, å sen bjöd han oss på fika och så, vart fan nästan tårögd över å se honom så glad, det är så himla underbart att något så litet kan göra någon så glad, kändes tungt å lämna honom där över jul:(

sedan blev de lunch me mamma å gordon å sen film, sedan bjöds de på tomtegröt, och sedan lite klappöppnande med mamma å gordon, jag fick en skjorta av gordon, fett cool, å jag gav honom en t-shirt, å sen fick han sina klappar från mamma åxå, och mamma fick stora fina tee-koppar av gordon å ett ljus av mej, hon får resten av mina klappar i morgon, har ju en lite speciell som jag verkligen hoppas hon gillar;) ni kommer få se bild i morn eller på freda:)

här är en bild på min underbara familj<3

nu ska ja kila å mysa vidare, god jul<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0