Moving

god kväll!

I dag har det flyttats så det står härliga till, började flytta typ 8-9 å sen höll vi på hela dagen. det var jag mamma och mormor & morfar som flyttade, sen efter lunchen kom jocke och hjälpte till, ochgordon kom hem från skolan ungifär samtidigt. jag kan ju säga att det är rörigt just nu, haha. så fullt med saker överallt. när vi flyttat alla saker blev de en midda me mamma gordon och jocke på campina, haha både jocke och jag fick fel mat, men sen vart det rätt. skönt å slippa laga mat å så efter en dag som denna.

resten av helgen blr väll försöka komma iordning å så. 

Peace Out


Kommentarer
Postat av: herr kaderamir

Walla jag fårstår varför du sakta men sakert kommer hit mot valsta bruchaan =D

Det finns mycke bättre kebab här jaaooo =D

2009-02-21 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0