Måndags och tisdags MYs

gårdagfen vart lite stressad, skolan å de som vanligt, sen hem å skulle göra powerpoint till i dag i naturkunskapen, yes, hade ingen anin om va som skulle finnas me, å hade inte maddes nummer, haha, så ja gick ut å övningskörde lite me mammsen:) sen kom Mysan å käkade å sen skicka madde äntliggen ett sms, så då kunde ja göra powerpointen, gick rätt fort, sen satt vi å kolla på tv å hade de mysigt:)

dagen till ära har jag brännt mina mackor på morgonen, e väll lite nervös, har ju som sagt var redovisning i dag, men de e bara ordbajsa, skulle fan filma den:P haha, sen så till dagens höjdpunkt! ajm going tattoo;) yes, i dag ska jag tatuera för första gången:D på mr alex edbom, hoppas ja inte är allt för dålig, men det är ju på hans skinka så de e lugnt:P har ja ju en orsak till å sitta å smeka den åxå, som jag har längtat efter alla dessa år!

nej nu ska ja sminka mej, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0