blont hår, sexiga lår, fuck hon va svår! (glömde klicka på publisera i går?!)

god afton kära bloggläsare och även ni som inte läser!

i går var det chilldag nr 1, gjorde inte mycket vättigt, men det var kanonskönt, sedan så tatuerade jag lite. Gordon och ludde skulle ha middag med 2 tatalt random tjejjer i går och erik va med också, och då fick ju inte jag vara hemma men däremot hade jag en mycket mysig middag hemma hos nicole med jessica å carro, kollade även melodifesivalen där. Sedan begav vi oss över till mig och så kom även lite kompisar hit och så hade vi en mysig kväll tillsammans med gordon and the crew!

i dag blev det en seeg morgon med gordon julia och mikaela men det var skönt, efter det for jag till capital med alex och alex, riktigt kul att få köra igen, typ 3 veckor sedan sist...?!

nu ska jag mamma och gordon se på kenny starfighter filmen, hoppas den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0