chillin´with a börgär in my hand

god morgon gott folk, kom ihåg att aldrig planera för det blir ändå aldrig som man tänkt sig, för en gång skull hade jag planerat min dag ganska så bra, men det började med att jag vaknade 3 timmar innan tåget går istället för 1,5 innan som jag satte alarmet på, så jag gick upp och stekte hamburgare och gjorde oboy och satt och mös med, riktigt romantiskt förutom att jag var ensam och att hamburgare och oboy inte är det minsta romantiskt! sen fick jag reda på att man inte ens behöver åka till skolan eftersom det är högskoledag fast jag tror nog att jag åker till skolan ändå, har ändå inget vättigt för mig, + att jag kanaske lär mig något som kan vara bra at kunna! sen ska jag nog träna på det nua 24/7 gymmet och sen hjälpa farmor med lite saker, böra upp nån säng tror jag det var, höhö tur att man e så underbart stark då...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0