ooh whata night, å så va det inte de :pppPPPpPppP

så kan man ju säga om gårdagen, eller mer gårdagskvällen. dagen däremot var jag förbi shimano med mormor och morfar och hämtade lite saker till helgens tävlingar, sen på ikea och åt lunch, sedan vidare till skolan.

efter skolan var jonas och jag kvar där i väntan på avslutningsmiddagen, hörde något av vår lärare om att det skulle vara lika fin middag som på vår studentskiva, fast den bara kostade 20kr...?! hmm svårt att tro och det var det inte heller, ganska onajs om jag får säga de själv, och sen var det massa tal och skit, vissa mindre DÅLIGA än andra...

studentskiva på BJ, Kunskapsgymnasiets, själv hade jag biljett men mina kompisar jag kom med sa att betala 100kr för att komma in där var någ det sämsta dom gjort någonsin, och då kanske ni förstår hur trist det var där, inte mycket att hänga i gran, men däremot får man hoppas att dom som hade skivan fick en bra kväll ändå!

nu ska jag börja packa lite, åker till malmö klockan 12 i dag, och snart kommer Ms X med frukost, ska bli mysigt måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Ms X

i like it :)

2010-05-28 @ 14:38:43
Postat av: Anonym

Vi som hade skivan fick en sjukt bra kväll :)

2010-05-28 @ 23:47:58
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0