Ett kallt Norge

Kom ju som sagt till norge i går kväll, han bara lasta ur det viktigaste ur bilen innan jag somnade i sängen, helt slut efter 13 timmars bilkörning. Däremot så tog jag lite sovmorgon i morse för att sedan sätta mig i bilen som var enormt kall, -8,5, och köra till gymmet. Skulle bar gymma lite lugnt men ingenting funkade, var alldeles för sliten så jag sket i det! Nu håller jag på att laga mat, ska bli grymt gott!
Satt även och funderade på att skriva lite tankar och funderingar, men sen kom jag på att det finns bara en sak jag tänkter på, känn dig träffad Hanne Kristina Kruse! Hade i alla fall en underbar helg med dig och det är inte så länge tills vi ses igen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0