Nu så

Ja jag brukar ju ha lite frånvaro i bloggen men nu i över en vecka! åkte hem från norge förra tisdagen, överraskade Hanne på onsdagsmorgonen och åt mysig frukost. Resten av veckan spenderade jag mest med henne, sen cyklade lite också. Denna vecka och nästa ska jag vikariera på dagis, har vart där 2 dagar nu, ungarna verkar uppskatta det iaf. I går hälde vi ut en massa massa lego på en stor filt och satt och byggde, och frågan är, är det ungarna eller jag som tycker mest om att bygga lego ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :)

2011-02-16 @ 09:33:54
Postat av: Monica Z

Hade samma problem med Cajsa & Linnea, det var jag som tyckte att det var kul med Lego!

2011-02-16 @ 19:20:01
Postat av: Chrisotpher

100% säkert att det är du som ville bygga lego ;)

2011-02-18 @ 20:10:45
URL: http://ritechristopher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0