Länge sedan

Nu var det ett bra tag sedan ja bloggade, men har verkligen inte haft något att skriva om eller haft lust. Är ju som sagt i norge och de flesta ja brukar träna me å så är ju i spanien nu så jag har en hel del tid för mig själv vilket är väldigt skönt, och den tiden har jag spenderat mestadels åt gossip girl, började på säsong 1 i torsdags och nu är jag snart klar med säsong 2, men sen finns ju 3 och 4 också.... så jag har så jag klarar mig. Sen så har jag bestämt mig för att flytta hem igen i februari, kände att detta inte var riktigt min sak.
Just nu ligger jag i sängen och ser på gossip girl, ska upp och träna och sedan fara till klepp för lite jobb. Kvällen bjuder nog på lite god middag med mig själv och en date med gossip girl för ovanlighetens skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0