Street Me Luddvor

Shuba, tänkte visa en å annan söt bild från i da när luddvor å ja va å streeta lite på fotbollsplanen:) haha bilderna vart helt mongo men rätt coola ändå tyckte ja!


Här e då jag på svarta pärlan:)


Luddvor på sin pärla, åxå svart men lite guld me, min e mer EMO, haha


Ludde kör manual, sjukt dålig bild men ja fastnade ändå för den, eller va tycker ni?


Jag kör en footjam tailwhip, man ser inte ens vart ramen å bakhjulet e?


Å här körde ja en hyfsat hög 180:)

Nej nu ska ja iväg på Arlanda crossklubbs fysträning me Emma å Erik, Blir mitt tredje pass i da om man inte räknar me cyklingen, gör man de blir de pass 4:) kommer va död i morn ju:(

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Ludde

Tja.

Haha, de tre nedersta bilderna blev rätt skakiga ^^ men, men :P

2008-12-16 @ 20:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0