cykeldag!,,,i dag igen.

ojojoj, jag hade ställt klockan på 8,00 i morse, skulle upp och bygga ikea-skit och fixa cykel, var ju på ikea och shimano i går eftermidda/kväll, sen kom filip kroon förbi och mös lite, sen for vi till station för att möta resten av alla cykelpojkar som skulle med till skogås i dag, var där typ 12 till 17, sen drog jocke yoo och jag till björnsan där skalman och några var, sen kom alexandros å lite kuligt folk dit så vi var där i typ 3 timmar, kul och skönt att bara chilla runt lite, sen for jag hem helt slut i kroppen. och shit, antingen är det nån som driver med mej eller så e de stört, eller kanske inte stört, men det var läskigt. på tåget hem kom det en stor kvinna/man/varelse och satte sig mitt emot mej och ja vart skiträdd för denne så jag satt och smsade, sedan började denne jättekvinna med manligt utseende eller om det var tvärt om komentera min mobil att den var fin och fin färg och så, och vad ska man göra lixom, bara säga aa tack å låta glad, sen fortsatte smsandet men varelsen fortsatte prata på och jag ville bli osynlig eller dö, typ. haha jag fick typ hämska tankar om att denne skule röva bort mej och våldta mej eller nått, skitläskigt, aja här e en liten short cut från i dag!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0