Dont Worry, Be Happy!

hellu, just nu sitter jag och klipper film från dagen, men innan jag tar allt det tänkte jag bara säga att gårdagskvällen var  skittråkig, skulle ha ut å kört me filip och niklas men båda banga ur, så där satt jag på nån pizzeria med mamma, gordon och familjen shylander. fucking shit, men sen vart kvällen bra ändå:) så jag säger bara..............!

Och dagen till ära bjöd på årets första utomhuskörning i park, eller ja har ju vart i väsby och så och kört men det räknas inte, + att det var första körningen sen jag krascha på vallentunajamet. jag hade lite småont ibland men det gick bra, och var så grymmt kul, juste, det var skogås vi var och körde i, glömmde skriva det. skulle åka 10,49 tåget, men både kroon och niklas hade försovit sig så det blev 11,19 istället, funkade ju bra det me. väl nere vid stationen dök en till plutt upp, krille, har inte sätt pojken på cykeln på vet inte hur länge.......fast, han skulle bara filma och fota, sen hoppade härling på i älvsjö. men alla dom 4 drog hem tidigare, fast jag hade massa roligt folk kvar där så det var lugnt, drygt att åka tåg själv bara. typ 6 - 6,5 timmar han jag med att köra, haha gissa om jag var trött efteråt. men det gick fetingbra och nu sitter jag här och klipper dagens filmning. ska fortsätta med det nu men först en bild från skogås, visserligen från jamet förra året men ändå.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0