GBG

hejjsan, har inte haft internet sen vi kom hit, men nu har jag, vi har bott i lerums klubbhus. har vart nice, bmx-bana på tomten. sen har vi fart runt och cyklat en jävla massa och haft en hel del kul, har filmat det mästa så det kommer en italy trip film, kommer i 2 delar, den första delen ska jag klippa klart efter det här innlägget och den kommer nog upp i morgon bitti eller i kväll, del 2 kommer nog i början av nästa vecka när vi kommit hem från italien.

i går var jag och johan ute å körde lite på banan, jag hoppade hela prosectionen på 4de varvet, och ingen hade hoppat den innan, men kopplar man ur hjärnan så går allt! sen hoppade johan och i dag hoppade även jonas. bra jobbat boys!

i dag har johan och jag även vart och shoppat lite, så vi ser stekiga ut i morgon på resan och när vi på fredag ska till venedig i italien, känner igen namnet och det låter antikt och romantiskt! har jag helt fel eller?

nu ska jag klippa vidare!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0