Smith Optics men åxå en måndag.

shue, dagen till ära var jag fetingtrött och hade huvudverk och typ feber, helt död efter helgen, mina fötter mådde inte häller allt för bra, gick lite som ja ni vet vad. men lite vandring till tåget fick dom att bli lite mjuka, kul att komma tillbaka till skolan efter helgen och träffa lite roliga typer. på lunchen drog karro, min horse-homie, sara pohl å jag till staden uppsalas innerstad å shoppade, nej men sara skulle lämna tillbaka nån tröjja eller vad det var och sedan köpte hon en fett stekig klänning/skjorta/tant-dräkt eller va de nu heter, jag som valde lite, fett snygg iaf, och en tunika tror jag det heter om jag inte minns fel. jag köpte nya örhängen, börjat upptäcka att mina öron fuckar om jag inte har äckta så jag köpte ett par likadana som jag redan har men i annan färg, typ guldiga med nån vit sten i eller hur man ska förklara.
efter skolan drog jag raka vägen till smith optics och skulle träffa lena och hämta lite saker, på vägen träffade jag toll, ekman, mackan och den 4de kommer jag inte ihåg namnet på, sorry! väl på smitt hade det kommit ett par sunglasses jag ville ha, dom andra hade jag ville ha hade inte kommit:( men dom kommer väll snart, sedan kollade jag in lite av kommande vinters hjälmar och skidglasögon, ojojoj va mycket stekigt det finns.

sen for jag hem och käkade och ut på en liten streetrunda med boyzen, men schilla va kallt det var, bättre och sitta inne, haha.

peace

Kommentarer
Postat av: Souvlaki

Schteeeeeek!

2009-04-20 @ 21:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0