snart slut på lovet

shue, nu ligger ja i min säng å lyssnar på musik å snckar me lite folk.

shit asså lovet har ju bara sprungit iväg, inte gjort nått vättigt känns det som, krasha axeln första dagen på vallentunajamet så har inte kunnat köra nått, fett deprimerande, funderar på å bli emo asså. nej men har hängt me å kollat alla andra som kör, ännu mer deprimerande, sen i onsdags var jag på shimano och hämtade massa delar till racehojjen, shit va snygg den blir. 

i dag lyckades mamma få me mej på bio i sigtuna, män som hatar kvinnor 2,5 timmar, aa de låter ju kul de tänkte jag, men den va facktist bra, å inte minst av allt råkade man få en lite söt babe bröve sig:D å då vart filmen ointresant, haha de visade sig att hon å hennes polere kände ludde huss å lite halft gordon, haha å sen hittade jag hennes blogg och då hade hon tillåme nämnt mej;)

"Eva var snäll och lånade mig pengar, så sedan satt vi 2½ timme i en biosalong, med lyckliga léenden på läpparna. Män som hatar kvinnor visades på duken och intill mig satt en kille med en gud-liknande look. Mi lajki!"

hihi riktigt sött:) du gav mej ett leende på läpparna där.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0