Capital Bike Park

hejsan,

som ni vet körde jag ju av ramen i går på min golden summer. inte kul. så jag hade inte planerat att cykla i dag, men sedan råkade jag bli lite sugen ändå, så jag fick med mig julia hem medans jag byggde ihop en hojj att köra på, sedan hände ludde me och niklas från valsta, gick riktigt bra i dag, en sån där härlig dag när det bara flyter på. och kan man tänka sig, jag visste ju vem fannys bror max va, bara att jag inte visste att han hette max, skön kille de. sedan kom fanny och hennes fader förbi, trevligt att träffa dej, det var ju ett tag sen sist.

övertrötta på tåget hem var vi också, men det var rätt kul, och nu sitter jag och tjockar  mig med mackor.

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0