En cykeltur i capital, på en helt vanlig söndag

I går var det ingen som ville följa med och cykla med mig, alla var väll rätt trötta efter lördagen kan jag tänka mig. men men, de går ju att cykla ändå, å jag var inte ensam, de var max som fråga om ja skulle dit så han skulle ju också dit, i början var vi helt ensamma i hallen, hur skönt som hellst. sedan kom det lite folk, men det var fortfarande lite folk. vart en hel del filmande och fotande, jag klöpp ihop en liten skön film på max å mig från i går som jag ska lägga upp när jag kommer hem från skolan i dag.

nej nu måste jag skynda mig till tåget.

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har nog världens mest ointressanta blogg! :)

2009-01-19 @ 13:52:41
URL: http://intejenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm jag kan se ett mönster, låt mig gissa vad du ska göra imorgon. haha cykla kanske (;

2009-01-19 @ 14:00:35
Postat av: nicolina

hmm jag kan se ett mönster, låt mig gissa vad du ska göra imorgon.. cykla kanske (;

2009-01-19 @ 14:01:55
Postat av: jen

japp.. ett rätt brutalt mönster söta nicolina kan jag hålla med om xD

2009-01-19 @ 19:14:31
Postat av: Monzan

Ha, ha!

Jag tycker inte att din blogg är världens tråkigaste.

Jag tycker den är ett perfekt sätt att veta vad som händer i ditt liv. Hur går det med Schweiz?

Moster Monica

2009-01-20 @ 12:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0