ingen mer fysik

hej,

sitter i skolan nu, har precis gjort klart slutprovet i fysik, så förhoppningsvis blir det ingen mer fysik för min del. ska bli så skönt att slippa både kemi och fysik nu, inte mina favoritämnen kan man ju säga.

å kan man tänka sej, efter provet gick jag och satte mej i biblioteket vi en dator, tänkte sitta och glo på youtube tills dom andra e klara, men nejnej, jag fick en dator som youtube inte funkade på, och de gick inte att ladda ner nyaste flashplayer, crap. men snart kommer Sara Pohl. Då blire väll lite roligare, å sen mat, eller blir nog fil och flingor för min del som vanigt, jag är ju lite kräsen av mej.

Längtar till i kväll, ska ut på streeten me grabbarna. gamla pream macken i märsta som lades ner är kanon att köra på. tak, belysning och lite sköna saker. var där i går kväll å körde lite ensam, va kanon men inge kul när man är ensam. men vad gör man inte för lite cykling.

Peace Out, kanske blir en liten film om kvällen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0