Ja säger då de

Godkväll på er
 
i dag har jag spenderat nåra timmar i skolan, och kan man tänka sig, jocke frågade om inte jag hade brädan med mig? hade vi sagt att vi skulle skatea eller? nej! men men efter skolan for jag hem och hämtade den, men som vanligt e jocke seg på att komma i tid, så jag gick ner i parkeringshuset och började köra lite själv, han knapt ta av mig jackan innan jag blev bortkörd av 2st jättetjuriga vakter:( dom var helt knas i huvudet och förstod ingenting när man frågade dom något, lixom va har folk emot skateare? skaffa ett eget liv istället för att bara gå och skälla på oss och säga att vi inte får köra där. men vi hittade ett parkeringshus utan kameror och utan vakter så där körde vi ett tag, men där var det ju massa grus istället:( aldrig kan det vara bra inte. men men en liten åktur fick man ju sig. sedan for vi till MAX-hamburgare och tog oss en liten måltid, att dom kan ha så goda hamburgare där och inte på mcdonalds? + i kanten för max asså! haha sen satt vi och kollade snowboardfilm och simpsons hos jocke, jättemysigt ända tills HAN välte ut ett glas me sockerdricka över hela vardagsrumsbordet, haha så vi fick städa:) men men kul ändå.

nu är klockan mycke och jag ska sussa, men jag börjar 12,30 i morgon så det är rätt lugnt.

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha , kul blogg. för dom som älskar cyklar xD (:

2009-01-31 @ 01:14:28
URL: http://kingas.blogg.se/
Postat av: Anonym

men skejta e ju astufft. synd med vakterna, men de var nog bara avundsjuka, brukar vara så vettu ;)

2009-02-28 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0