simma är fan jobbigt!

hejsanhejsan, i dag har jag simmat jättelångt, typ över atlanten å tillbaka, fyy faaan va jobbigt det va, ja höll på å drunka på slutet. och varför jag simmade så långt är för att i går åkte jag till ellen som bor mitt ute i skogen å så va vi å badade me mathilda å annis på kvällen å dom simmade fram å tillbaka över sjön, men tror ni ja pallade eller? nej så i dag på förmiddan åkte vi å badade igen å ja hade lovat å simma fram å tillbaka me dom, så de va la bara å göra de då, de va typ strömt å vågor å allt möjligt skit som man inte ville ha, å sen är jujag inte bäst i världen på att simma, haha!

nu ska ja laga en tallrik fil å flingor å sen åka å träna, eller iaf åka dit å rulla nått varv, orkar inte köra efter den lilla simmturen, haha

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0