svenska cuppen 3 och 4

jadu, i helgen har jag inte orkat med att skriva nått, men nu så.

torsdags kom emelie å micke upp hit från malmö, skulle köra svenska cuppen i märsta, johan och malin kom samtidigt hem från malmö. fredagen blev att jag åkte till väsby och chillade med emelie å micke på väsby centrum, sen till faderbyn och hämtade johan för att åka till märsta och äta, sen vart det väsby igen och fixa tröjjor, johan och jag har ju ett nytt märke, ( we-ed ) haha satt och spårade en dag å så blev de, ska lägga upp en bild på en tröjja snart. vart facktist riktigt bra!

lördagen började med att emelie å ja åkte till väsby å hämtade hennes grejjer, sen till banan å körde träning och så, asfaltsböjjar nu, de e najs! tävlingen gick pra, la en fullpott igen! 3 tävlingar körda och 3 fullpoängare, så jag var nöjd.

prisutdelningen på lördagens tävling, där har jag även tröjjan jag pratade om.

sen åkte vi hem och fixade lite och så, sen kom emelie, johan malin å micke hit å käkade å kolla fotboll, men de va så boring så vi började spela biljard istället å kollade bara litegrann.

dagen till ära bjöd på bra väder och en till bmx-tävling. jag lad ännu en fullpoängare och har nu 4st i rad och har 120 poäng av 120 möjliga. känns bra känns bra, tyvärr vann ja ju inget kul i dag, i lerum fick jag ju en hotelnatt som jag satsade i ett vad redan samma dag som jag förlorade så hårt. haha men det var det värt.

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Filip!

Ville bara påminna dig att du vart besegrad av mig idag på "cykling med en pinne i handel" tävligen vi hade!

2009-06-08 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0