Första turen på Mrs,Sunshine

I går kom äntligen den efterlängtade cykeln hem, en ljusgul GT Calafia, orginal sitter de gyro och massa saker men efter en liten modifiering fick jag den som jag ville ha den, utan bromsar och så lite saker som möjligt, de enda är att sadeln fortfarande är lite hög, så ska väll försöka fixa de, sen är hon perfeckt. Och som alltid måste ju skönheterna ha ett fint namn, denna gång snodde jag det från en film om en liten tjej i USA som ska vara med på en skönhetstävling, namnet fick bli Mrs,Sunshine. passar bra med färgen på henne tycker jag.


här är hon, är hon inte vacker så säg? haha


Sunshine och jag, ser fram emot en fin tid med dig!

I dag blev det bara en liten sväng på pream med ludde men på lörda och söndag blir det lite park och pool körning. Ser riktigt mycket fram emot det.

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Mathias "Vit Fit Flow" Eriksson

Ser grymt jävla fet ut :D, passande namn dessutom.

Är det bara jag eller ser hon mycket större ut än din andra? Hur funkar hon då, smidig?

2009-03-13 @ 14:49:39
URL: http://anonymousfriend.bilddagboken.se
Postat av: Dogge

vilken pärla :P

2009-03-13 @ 15:04:46
Postat av: Kristoffer Lindberg

Den lyser iaf ;)

2009-03-13 @ 20:40:25
Postat av: Matte (Samuelsson) (Kunsgbacka/Särö)

Du den va jävligt snygg!

2009-03-13 @ 22:48:42
Postat av: Anonym

Little miss sunshine faktiskt ! :D

2009-03-16 @ 20:36:42
Postat av: Tim

Snygg, var köpte du den o hur mkt köpte du den för ;)

2009-03-20 @ 22:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0