home sweet home

i söndags åkte johan och jag hem från malmö, 6 timmar i bil, ingen höjdare, mådde dåligt å va allmänt läss typ.

i går däremor var det skola för första gången på ett tag, kul å träffa alla igen. sen for jag raka vägen tillfadderbyn i väsby å träna lite bana me johan, fetingnice bana där asså, teknisk å kul, körde typ 1,5 timme. skönt att chilla runt lite. när jag kom hem stod pannkakorna på bordet och en middag med mamma och gordon väntade. ingen rolig och cykla med så jag gick ut å nötte lite själv, körde parkbord å sånt, sen kom PK Karlsson och tobbe och skulle spela basket, så det slutade med att jag spelade med dom hela kvällen, kulkul!

snart ska jag in till da stholm och streeta me johan och alexandros, hoppas vädret e okej bara, annars blir jag ledsen i ögat ju!

Peace

Kommentarer
Postat av: Nicke H

Tja. Här är länken till filmen jag pratade om.

Lite för trial-bögigt för dig kanske :-D

Jag tycker han är grym.



http://www.youtube.com/watch?v=Z19zFlPah-o

2009-05-14 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0