årets bmx:are är.......

yes då var galan avklarad, sitter i bilen på väg till linköping, fan va fett sugna å stanna å festa istället men blev inte så, men nästa år då jävlarns ska de bli partaj;)

galan var najs, gott chäk å så, martin stenmark uppträdde, en trevlig kväll helt enkelt, var uppe på scen å hämta pris för svenska cuppen som jag vann i år, och sedan vann jag priset årets bmxare, så då vart det upp igen, fick nått slags hjärnsläpp å sa väll inte allt för mycke, kännde mej lite som en norrlånning typ, haha, men fan inte så lätt å stå där å bara babbla på, haha ja e  ju blyg!

men nu iaf rullar bilen i en lagom hastighet mot linköping, e la där om 20-30 min, lite senare än planerat men vattafack, hoppas på inte allt för mycket folk i hallen åxå, men men jag återkommer i morgon när jag vaknat till liv eller nått åt de hållet, så nu säger jag peace aowt sålänge<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Stolt jag ar over dig!!!

Kram!

Milla

2009-11-22 @ 02:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0