MYsigt

äntligen lite tajm får blogging, kan väll börja med å säga att nu har jag sålt min SM-cykel från i år, kändes lite sorgset men men, kul att nån annan får nått najs å köra på istället för att den bara stod där.

helgen har jag tillbringat me mysan, tävling i går, sen hem å dog i soffan å kollade film, sen for vi hem till henne, köpte med oss pizza på vägen, så satt där å kollade catwoman, å tvärslocknade, haha båda var så sjukt trötta, men men mysigt var de, sen i morse åkte jag hem, eller typ 11, å sen kom anders å tjackade hojjen, å nu är jag helt död igen, finns väll inte så mycke å göra, kanske ringa nån å höra om en streetrunda eller nått sånt, bra väder ju så måste passa på, haha

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0