svätsning pågår!

ja efter en kort skoldag tog jag min knäckta ram å for till powerbike, förs blev det lite lunch me grabbarna å massa skitsnack, sen svätsade dom min ram, så nu jävlarns kan de börja köttas igen! sen lite mer skitsnacka å lite affärs-snack om en ny butik som ska öppna i märsta, med skate-prylar, kläder, och kanske lite bmx-prylar åxå, + att det ligger en tatuerings-studio i affären, så på tisdag ska jag förbi och kolla läget och se hur de går, skulle va kul om de blev en local-bmx-shop, sedan for jag hem och byggde ihop cykel-fan och sedan kollade jag in nya sommarfilmen från matcho.se, bra skit de må jag säga, jag är med lite i introsenerna och sedan har jag en egen del, sista av åkarna, enda killen på bmx, dom andra kör mtb. http://matcho.se/showPost.asp?id=85 där e filmen, min del kommer 11.07! kolla in den jao madda fakka!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0