utgång

ja som ni vet bar det ju av till alex på grillning å chillning, sedan utgång, fuck att man bara e 18:/ men iaf så drog jag, alex, johan, å fredrik till stan till nått ställe som hette toxic, lite ruttet var det men hade väl helt okej-roligt ändå, haha, sen kom ju chocken att jag träffade lite folk ja inte träffat på länge, jimmy allen min homeboy från uddevalla crossvm för några år sedan, å grodan å anton cristensen eller hur de nu stavas va där, å sen nån annan jag kände igen men tyvärr inte kommer ihåg namnet på, trevligt killar!

jimmy, grodan, jag, å anton i bakgrunden.

aja men vi va la där ett tag, sen började ju hemfärden, haha nattbuss fy fan, men men johan å ja hoppa av vi rondellen i märsta å gick hem sista biten istället för att åka typ hullerombuller runt i märsta å valsta innan den kommer till station, haha.


jag himself


johan himself


fredrik himself


och alex himself väntandes på bussen, och sovande, haha

nej nu ska jag sussa några timmar innan jag ska upp igen och åka till capitalbikepark å köra igen, haha aldrig hinner man vila, och sen vill jag bara berätta att mitt bröst svider satan efter vaxningen å så e de helt rött, abo jao inte bra:(

godnatt peace

Kommentarer
Postat av: elinor

haha där ser man!

2009-10-27 @ 11:49:20
URL: http://emolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0