drömmar

godafton, jag sitter här och letar efter drömmtydande på nätet, hittar väll inte allt för mycke, nån som vet nått bra sätt? men jag har hittat lite,

katten verkar betyda att jag går mina egna vägar, och ögonen katten stirrar på mej med är det jag ser världen med, men om jag ser världen me kattens ögon då som stirrar på mej, d måste det betyda att jag bara ser mig själv?

shit nu fick jag frossa, för de ploppade upp aldeles för mycket i mitt huvud, efter som den där katten skrämmer mig så mycket, kan det betyda att jag är rädd för att bli så? asså att jag bara ser mig själv?

men på nått sätt så hör katten och pappa ihop i mina drömmar, är det kanske därför jag är rädd för den? eller kan det var pappa som är katten? går sin egen väg och ser bara mej?

katten lixom förföljer mig å försöker komma närmre, sist va den ju uppe i sängen, men den skrämer mig så sjukt mycke,

men nu ska ja sova, får leta vidare i morn, eller kolla me nån som kan sånt där.

peace


Kommentarer
Postat av: Lasse

Hoppas du listar ut vem eller vad katten betyder, sånt där suger en massa energi som man kan stoppa nån annanstans. Lycka till i Märsta på lördag.......

2009-09-11 @ 07:38:40
Postat av: ngn

kolla i en kyrka,, dom kan sånnt dära;)

2009-09-11 @ 08:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0