hemma igen

ja nu är jag hemma efter rävsten, fyy faaaan!

rävsten, stället man bara vill åka hem ifrån, hahah

nej men ja hade tur som iaf hade smockan å jocke i gruppen, vi hade kul så de va najs, dässvärre våra 2 engelska kvinnor vi hade i gruppen var inte mycket att hänga i gran, eller det var mycke men inget jag vill hänga i gran;)

har gjort en dokumentär om resan åxå, eller håller på me den, så snart uppe på bloggen,

lite kul saker som hände var att vi tog en roddbåt å paddla ut till nån ö mit ute i skärgårn på kvällen/natten å kollade film på en klippa, ja hade me madrass å täcke å kudde så de va riktigt gosigt:) sen i går kväll bastade vi å badade, åxå najs, sen har de väll inte hänt så mycke mer, biologiarbeter har vi sysslat me en hel del, sög hårt!

å snart ska jag troligtvis till sofie, hennes mobil gick ju av i lördas å hon har fortfarande inte fixat ny, så får inte tag på henne:s men men de löser sej, har åxå byggt ihop en bajk eftersom min gick av, gordon å ja va nyss ute å provkörde lite, den vart fett skön, å fett ghetto, haha men de e bra skit de!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0