nu e skiten igång!

har börjat med mitt projektarbete nu, en BMX-film, en seriös denna gång, haha. så i dag har jag vart hos johan å cyklat å filmat med honom och claes, körde me peggs jao, läskigt värre. sen kom lisa förbi en sväng:)

haha i går satt jag å hade möte me nenad i skolan, å så hitta ja en stor plansch på väggen där jag var med, haha typ en bild på mig från första året på celsius,

galet coolt jao!

i morgon blire träning i märsta på morgonen med härling, sen en lektion i skolan, och sedan kommer förhoppningsvis alpinarna till märsta och kör bmx, sen blire sommaren med göran, med mammsen å gordon i sigtuna, sen ska jag släpa me mej claes till solna, kricke fyller ju 18 år!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0