pressentation av mej själv, kan ju inte va så svårt?

sitter i skolan och väntar på att ha pedagogiskt ledarskap, vi ska pressenter oss inför klassen som om dom vore en grupp människor vi inte mött förr, å den ska vara typ 5 minuter, så mycke intresant finns det inte att säga om mej ju? kommer typ bli, hej, heter filip, 18år, kör bmx, ni vet sånna där barncyklar, slut, haha

sen har jag möte med nenad, han som har hand om mej innom idrottsdelen i skolan, ska vällskälla ut mej för att jag tränar dåligt eller nått, men jag var facktist på gymmet i går morse å sen på bmx-banan på kvällen, fan länge sen ja blev så svättig å trätt av å va på en bmx-bana, men de va nog för att ja körde non stop för jag fucking pallade inte stanna på startkullen, drömmarna jag nämt tidigare påverkar mej en hel del där, en viss person som kallas pappa var med i den första mardrömmen jag nämde, så klarar knapt av att se honom!

nu måste jag på lektion

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0