söndag

ja då var det söndag igen, sov länge efter en hård dag i går, efter 4x-en blev det hem å chilla lite, en snabbis till pizzerian å köpte sallad, sen på fest i häggvik me cricke eje å tim, massa märstaflickor kom dit åxå, bland annat melina babe, fett länge sen ja träffa henne, alltid lika rolig, haha,

i dag däremot har ja sovit å sen vart hos farmor å fixat lite, sen träffat rasmus å herman en snabbis, och sedan till scott å lämnade hojjen ja körde på i går.

kvällen bjuder på varma mackor med svamp på som mamma plockat i dag, sen kanske en liten streetsesch me johan å kanske lite annat folk

peace

Kommentarer
Postat av: Nicke

4X film:

http://www.vimeo.com/6793190



Fan va du öser :-D

2009-09-28 @ 16:34:57
Postat av: Max molin

Heej Filip !.

Det är Max från msn:en :).

Har du någon Animal styr krona jag kanske får köpa billigt ???

Skriv till min msn :[email protected]

Hej då!:)

Postat av: Max molin

Heej Filip !.

Det är Max från msn:en :).

Har du någon Animal styr krona jag kanske får köpa billigt ???

Skriv till min msn :[email protected]

Hej då!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0