oh shit

i går hände det en lite knasig sak, när jag var med jessica å carro i rosersberg så ringde mamma och lät lite anorlunda, farfar hade försvunnit från hemmet han bor på, och ingen hade någon aning om vart när å så, ja vart fett orolig för i hans tillstånd kan fan allt hända! men sen typ halv 11 ringde mamma och så hade dom hittat honom i alla fall så jag kunde somna lugnt. men ändå, har dom ingen koll på stället eller?!

förövrigt så var jaf i skolan, var hos farmor och lite så, i tisdag så var jag och tränade bmx i märsta, sjukt roligt men inte bra för min fot, har nå sjukt ont efter det asså. inte bra de!

Kommentarer
Postat av: .....

alltid hos farmor... haha :P

2010-04-22 @ 11:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0