en historia om en dag

ibland pallar man ju verkligen inte med livet, just nu känner jag lite så, mycke, så ska nog sova å se om morgondagen känns bättre! skit samma, ni kan ju i alla fall få veta vad jag gjort i dag, jag har vart i björnsan å sjöstad me johan å cyklat, blivit utskällda av en gubbe som tyckte vi borde växa upp och skaffa riktiga cyklar, sen hem, åt med mamma, till mormor och morfar och sydde in ett par jeans, planerat dagen efter kommande aktivitet som inte blev så ja va me nicole å natalie istället, chill de me ju, skulle till stan å möta jessica som kommer hem men insåg att jag måste sova om jag ska orka i morgon, så nu sitter jag här och skriver om mitt liv....

hörde även en bra grej i morse, when you feel it isn´t your day, you have to make it your day! fast de pallade ja ju inte i dag, så blev skit ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0