god morgon världen i dag igen!

jarå, nyvaken å nyduschad ska man börja klä på sig och sedan bege sig mot chinaresturangen 4 små rätter tillsammans med Mimmi Babe, sen blire ena sväng till min utbildning, det vill säga celsiusskolan i uppsala för att lära sig om biologi, vad nu de kan vara bra för.... jag vet redan hur man fortplantar sig och hur man bygger ihop en cykel och använder den ju?! men men man kan ju aldrig lära sig för mycket... eller? sen blir det hem och stoppa nålar i folk med färg på ( tatuera ) och sedan kommer ju kvällen liksom efter varge dag, den kommande kvällen ska jag nog tillbringa med mimmi... och nu vet ni prcis hur min dag ska gå till, ha en bra dag ni också så hörs vi senare.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0