Vafan

ni hör mej säga: VaFan, som då åxå är mitt mellannamn på facebook, och ni undrar nu varför jag ens säger detta, då kan jag bara säga att du de undrar jag me! har inte den blekaste, men vafan tror ni jag pallar tänka, måste ju spara på hjärncellerna lixom;) de va nått jag tänkte skriva men jag glömmde bort:( juste, har fått fucking hosta, IGEN? aa tydligen:s å sen va de nån pajjalaper som hade komenterat sista filmen från kungsberget, att jag borde hålla mej till cykeln, men att 720n va helt okej, börjar undra om han lever i nån fuckedup religion där man bara får göra en sak hela livet? aja ja gör de jag har lust me, å de e alltid kul å göra små filmer, å ja vet att ni gillar å kolla på dom;) fast vet inte om ni gillar seriösa eller oseriösa? själv föredrar jag dom oseriösa;) för lixom, vafan, fullt ös, seriöst e värdolöst! nejdå men nästan;)

Kommentarer
Postat av: ju knåw

de ska va dina oseriösa :Ddom e skönast

2010-01-11 @ 18:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0