dagens news

god afton bloggen, senaste nytt: jag har skissat en ny tatuering åt lilljocke, vart på ica och handlat tuttifrutti godis, sålt 3st 10kr till mamma för en 20-lapp, dålig affär där filip! ett nytt gym har öppnat i märsta där det kostar 250kr i månaden och det är öppet 24/7, min nya race-bmx-ram skickades i dag, mitt protein-pulver är slut, världen kommer inte med några nya bra låtar, fel låt på melodifestivalen vann, ketchup är durare än för 42 år sedan, snön håller på att smälta bort så den är väll borta om 3 månader med tanke på vilken specifik värmekapasitet snö har i förhållande till mängden snö ute, sen har jag nog inte så mycket mer att komma med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0